Pinkfurbys Bitacola

19/10/06

Avui hem parlat sobre el que podriem afegir a l'apartat de serveis de la web de l'escola.
Hem fet una idea de com podría ser la nostra pàgina en.(Títols,colors,formes…etc.) i posant els apartats que hi pot haver en cadascun dels apartats.

26/10/06

Avui hem fet un repàs de les idees. Hem començat a iniciar la creació de la pàgina: el títol, el menú i la combinació de colors. El pròxim dia intentarem enllestir la feina d'avui i els enllaços.

2/11/06

Hem fet tota l'estructura de la web i els enllaços, sobre paper. El grup del dreamweaber ja ha fet els primers passos, com: el menú dels serveis i els horaris. L'altre grup està fent el títol i el pròxim dia faran les animacions, i els títols dels horaris.

9/11/06
Avui hem fet totes les animacions també hem començat a fer l'horari. El pròxim dia, acabrem l'horari i més animacions del fondo de pantalla.

17/11/06

Avui hem acabat l'horari escolar.Hem fet el fons de pantalla del menú difuminat,hem fet els títols de transports i de servei de guarderia i de menú escolar.EL pròxim dia ficarem les dades del menú escolar.i seguirem buscan fotografies.

23/11/06

Avui hem fet el menú escolar i ja l'han acabat,falta acabar de retocar alguna cosa.Han ajuntat el títol de serveis amb la pàgina. Però falta acabar de ficar-hi l'animació.Els de gimp han buscat la fotografia de transports.S'ha retocat la foto de serveis i el pròxim dia penjarem la pàgina de serveis.I comensarem a fer la pàgina de transports.

30/11/06
Avui hem penjat per primer cop tots els enllaços i la portada. Hem acabat de perfeccionar detalls, que eren imprescindibles. El pròxim dia esperem d'acabar d'arreglar la pàgina del material escolar, i acabar de penjar enllaços que falten per la pàgina web.

11/1/07

Avui em estat buscant imatges per ficar a les activitats extra-escolars.Hem agafat l'escut de la escola per la pagina principal.hem canvat alguns títols. i hem acabat de completar l'enllaç de botigues d'interes.el proxim dia seguirem amb les activitats extra escolars i farem el titul.

18/1/07
Avui la Marina ha fet varios títols de serveis que l'havíem canviat i n'em escollit un. La Tània ha fet el títol de transport escolar. La Patrícia i la Cristina han anat avançant en alguns enllaços que faltaven i han començat a emplenar la pàgina del transport escolar. La Gisela també a més a més, ha ajudat a la Cristina a buscar imatges en el google per la web. El pròxim dia, acabarem d'enllestir les coses que no s'han pogut acabar i la Tània i la Marina han de retocar les fotos buscades avui i la Patrícia i la Cristina es dedicaran a penjar a la web les fotos. Si acabem tot això intentarem començar un altre apartat de la web.

1/02/07
Avui les del dreamweaber han penjat la foto retocada per la Tània i la Marina. La Cristina i la Patrícia estan fent la pàgina web dels autobusos. La Tània i la Marina, han buscat les fotos de les botigues d'interès. El pròxim dia, hem de crear la pàgina dels extraescolars i retocar les fotos pertanyens.

8/2/07
Hem creat la pàgina d'extraescolars, i hem començat a buscar les fotus que corresponen, hem acabat de penjar dos enllaços que degut a un problema tècnic no es van enllaçar. Hem buscat més fotos, sobre l'uniforme escolar.. etc Per més endavant. El pròxim dia penjarem les fotos juntament amb la pàgina web dels extrascolars, acabarem de retocar el que calgui, i si tenim temps, començarem am l'uniforme escolar.

22/2/07

Avui hem començat a preparar la pàgina dels uniformes i falta penjar-la, hem penjat les fotos de botigues d'interès. Ja estem a punt d'acabar la pàgina web. El pròxim dia, bàsicament avançarem i intentarem acabar.

01.03.07

Avui hem acabat de penjar les coses que ens faltaven i hem acabat de pulir algunes coses. Hem ficat els logos i estem acabant de perfeccionar la pàgina web pero avui ja estarem.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.